Spoedgevallen

Voor spoedgevallen kunt u tijdens praktijkuren bellen met 0486 – 452 783. De assistente zal dan proberen om u zo spoedig mogelijk een afspraak te geven bij de tandarts.

Spoedgeval buiten openingstijden

Buiten onze reguliere openingstijden kunt u – zowel ’s avonds als in het weekend – voor dringende klachten zoals een ongeval, nabloedingen of ernstige pijnklachten contact opnemen met de praktijk. Op dit nummer wordt u geïnformeerd welke tandarts dienst heeft en hoe u de tandarts kunt bereiken. De tandarts die u raadpleegt zal enkele gerichte vragen stellen. De tandarts beoordeelt vervolgens of onmiddellijk ingrijpen noodzakelijk is. Voor alle behandelingen die niet vragen om acute hulp, kunt u een afspraak maken tijdens de reguliere openingstijden van onze praktijk.

Wanneer is er sprake van spoed?

• In de volgende gevallen moet u zo spoedig mogelijk contact opnemen met ons of de tandarts:
  • Nabloedingen na extractie/verwijdering van een tand of kies
  • Uitgevallen of uitgeslagen tand(en), bijvoorbeeld als gevolg van een ongeval of sport
  • Plotseling optredende zwelling aan de wang of lip
  • Acute pijn aan tand of kies, waarbij pijnstillers niet voldoende werken
Subhoofdstuk-Spedgevallen

Klik op akkoord voor een volledig werkende website, of bekijk eerst de details op de detail pagina alvorens u akkoord gaat.